mijn reis in canada

17 mei 2018 - Jasper, Canada

Hi lieve mensen op weg naar Jasper van Kelowna eerst naar Vernon om Joan en Jazz op te halen en wat warmere kleren. Wat spullen in de auto gepakt en onderweg voor de picknick.Daar gaan we dan volgepakte auto met ons en Jazz zijn eerste grote reis.Joan en Andrea wisselde af en toe met rijden want het is een lange rit.Met muziek van de tachtige jaren gingen we op pad.Het was druk op de weg met veel truckers.Na 3 uur rijden hebben we een plas pauze ingelast ook voor Jazz.Langs de weg schone WC en een bank met picknick tafel gevonden midden in de natuur.Heerlijk gelijk alle et end waren en koeltas op tafel gezet en in de natuur met bergen om je heen geluncht. Na de pauze kwamen we bij de berg Mount Robsen en in het nationaal park van Jasper We moesten langs een betaal post waar ze wilden weten hoe langer bleven en met hoeveel mensen.Joan betaalde en we mochten doorrijden.Wat is het toch hier prachtig de natuur.Na een uurtje kwamen we aan bij ons Motel Joan checkte in en we kregen de sleutel van onze studio.Mooie studio met grote kingsize bedden een mooie douche en veel plaats ook een klein keukentje.Spullen uit gepakt en etenswaren in de koelkast.Na ons wat opgefrist te hebben gingen we vk al bij voor dinner.Lekker gegeten ik had Chickenwings van de Barbecue met worteltjes en selderij en dipsaus.Andrea ook (ze heeft nu een dieet mag geen melk geen meel en geen verse eieren.)i.v.m.haar skin probleem.Het gaat nu prima met haar.Jkan nam een salade met gamba gegrild.zag er allemaal heerlijk uit.Na ons buikje vol gestopt te hebben zijn we een wandelingetje gaan maken .Er zijn veel touristen hier in Jasper.Na een wandeling waren we erg moe en gingen naar bed.Het is hier een uur later dan in Vernon en omgev ING.Zo dat is het vandaag de fotos komen ook nog .Ie heb ik met mijn mobiel gemaakt.De andere slapen nog maar ik wilde dit verhaal eerst opschrijven voor jullie.Tot het volgende verhaal. Maar we blijven in Jasper.Groetjes van ons viertjes en tot .schrijfs.β€πŸŒžπŸ’‹πŸ˜˜πŸ‘πŸΆ

1. Sandra:
    17 mei 2018
    Mooi verhaal! veel plezier en liefs van Sandra, Marijn, Joel en Noah
  2. Ada:
    17 mei 2018
    Dankdankjewel
  3. Marijke:
    18 mei 2018
    Fijn, dat je geniet van de mooie om geving en het lekkere eten!
    Liefs!πŸŒ»πŸ€πŸŒ·πŸ€πŸŒ»πŸ’‹