mijn reis in canada

11 mei 2018 - Vernon, Canada

Deze eerste paar dagen waren erg leuk we zijn naar het bijen huis geweest waar ze verschillende dingen hebben wat van honing is gemaakt.De wijn hebben we ook mogen proeven dat lieten we ons geen tweede keer zeggen .Er waren lekkere wijntjes bij maar er waren ook bij niet te drinken.Het was leuk verschillende Honings te proeven zoals met grandberry of lavendel. Met kaneel wel 20 soorten.Dan natuur lijk de kaarsen ,gezichtscrème lotion,lippenbalsum etc.Gisteravond voor dinnerbij John en Lana geweest ze hebben een prachtig huis.Groot genoeg voor nog een Familie.Het was erg gezellig Lana haar ouders waren er ook.Fijne en gezellige mensen.Vanmorgen wezen Aquarobic in het diepe water van het zwembad.Vermoeiend maar erg leukDaarna koffie gaan drinken met nog een paar dames die Joan kent.Joan en ik kunnen goed praten over Conrad.Dat is fijn we verstaan elkaar erg goed.We hebben ook de bloembollen geplant uit Nederland en andere bloemen.Ook nieuwe bomen geplant.Het is erg leuk wat te doen in de tuin.Tot de volgende keer Weekend ga ik naar Andreas huis ze heeft morgen vakantie.We gaan ook nog Conrads As rond strooien op een plek waar Conrad graag was.Maar dat horen jullie de volgende keer.Liefs en groetjes aan iedereen.👍🐶😎🌞❤😙