mijn reis in canada

15 mei 2018 - Kelowna, Canada

Hi lieve mensen hier weer een berichtje uit KELOWNA. Ik ben op het moment bij mijn nichtje Andrea logeer daar 4 daagjes.We hebben elkaarhele tijd niet gezien dus veel te vertellen.Kelowna is een aardig grote stad uitgebreid .Ze hebben een grote brug die ver bind zich met andere delen van BC Zoals de weg naar Calgery.Ik bedoel natuurlijk de Highway.Zondag zijn we samen naar de kerk geweest Anglicaanse kerk met veel muziek bandjes en veel zingen iedereen kent iedereen.Ook veel kinderen .Het was Mothersday .Voor mij deed het erg goed simpel en de vriendelijkheid van de mensen Tussen door kan je koffi e drinken of wat anders.Na afloop wenst iedereen zich een mooie dag en we kregen een mooie roos.Avonds waren we bij John en L ana uitgenodigd voor Dinner.Joan was er ook.Erg gezellig maar warm,buiten gegeten en ook weer een wijntje gedronken. Gisteren n aar de Wijngaarden geweest en wijntjes geproefd in het restaurant Dirty Laundery in Summerland erg mooi gebied waar heel veel Wijgaarden zijn in de bergen.Daar wat gegeten en wijn gedronken.Erg gezellig en veel gepraat over Conrad.Andrea wordt nog erg emotioneel ze heeft nog niet alles verwerkt.Fles wijn die nog niet op was en crackers kaas en andere lekkere dingen meegenomen. Weer terug gereden naar Kelowna zeker 3 kwartier rijden. Daar geshopt leuke dingen gekocht in boutiques en koffie gedronken op een terrasje.Weer een dag voorbij.Het gaat veel te vlug.Vandaag naar de Kangoeroe farm.Ben benieuwt. Jullie horen het nog van mij.Woensdag naar Jasper zo 6 uur rijden.Joan neemt Jazz ook mee.Wordt een gezellige boel.In het weekend naar Canmore waar Conrad zijn as wordt uitgestrooid. John en de familie komen ook..Lana haar ouders ook..Zo ik schrijf hierover de volgende keer Liefs van ons allemaal.💋😘❤🌞😎

1. Sandra:
    17 mei 2018
    Dikke knuffel aan Andrea!