eindelijk is het zover naar Canada

7 mei 2018

Lieve mensen

De dag is aangebroken te vliegen naar Canada alleen.Op Schiphol was het even spannend bij het inchecken. Ze deden moeilijk omdat ik geboekt had bij Tui.Daarna heb ik mijn kaart gekregen.Met de familie nog koffie gedronken.Daarna afscheid genomen.'van de familie. Door de douane en kijken voor boarding.Voor ik het weet zit ik in het vliegtuig KLM dreamliner.Mooi comfortabel vliegtuig.Na  acht en een half uur gevlogen te hebben landen we op het vliegveld van Calgary. Weer door de douane en de security. Go naar de Gate voor de vlucht naar Kelowna Airport met de West Yet. Na een poosje gewacht te hebben konden wij in het vliegtuigje stappen.Een uurtje verder gevlogen landen wij op het vliegveld van Kelowna.De vlucht was eerder als Andrea Joan de kinderen en John en Lana.Daar stond ik dan te wachten op mijn koffer en de familie. Na 5min Andrea en the kids coming.Daarna kwamen de andere familieleden. Het was een emotionele ontmoeting. Maar wel fijn we waren allemaal blij elkaar weer te zien na 15 jaar.Dat was het eerste deel.Tot gauw.Liefs👍👍❤💋😎